Posted in وبلاگ

جت پرینترهای جوهر افشان مداوم CIJ:چالشها در بازار رو به تکامل امروز

جت پرینتر CIJ | جت پرینتر جوهر افشان CIJ | چالشها در بازار جت پرینتر CIJ

چالشها در بازار جت پرینتر CIJ

در بازار دائما در حال تغییر امروز، شما نیاز به دستگاههای جت پرینتری دارید که نه تنها امروز بلکه فردا و در آینده نیز بتوانید به آن اعتماد کنید. اینجا جایی است که برای انجام تصمیم سرمایه گذاری در کجا، روی چه و چه زمانی مستقلا تلاش نمیشود بلکه در مقیاس زمان نیازهای صنعت مد نظر قرار خواهد گرفت.

چه جت پرینتر CIJ برای امروز و آینده شما مناسب است؟ برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید

در حالی که تکنولوژی جت پرینتر جوهر افشان ریزنگار CIJ به جای کلمه جت پرینتر در نظر گرفته میشود، و دارای سهم قابل توجه بازار و پایگاه مشتریان بزرگ است، اما با اینحال این تکنولوژی نوآوری و پیشرفت قابل توجهی نداشته است. در همین حال پیشرفت های زیادی در محیط های تولید بوجود آمده است.

در صنایع بزرگ که سالانه هزاران محصول هر ساله جابجا میشود کیفیت کدزنی هم در تولید و هم پخش اهمیت فراوانی دارد. کیفیت کد زنی پایین دارای تاثیرات قابل توجهی هستند. با توجه به کمبود نواوری در جت پرینتر های CIJ میشود نتیجه گرفت که از همراهی با سرعت صنعت جا مانده است.

جت پرینتر CIJ چاپ روی مقوا

چالشهای اصلی جت پرینتر جوهر افشان CIJ

برای پوشش تمامی چالشهایی که CIJ با آن درگیر است این پست باید اندازه شاهنامه حماسی و طولانی باشد. گرچه برخی از چالشهای اصلی که امروزه گریبانگیر جت پرینترهای CIJ هست را می آوریم:

  • در زمینه های زیادی نیاز به رهگیری و جلوگیری از تقلب افزایش یافته است.
  • انتظارات مصرف کنندگان و الزامات قانونی باعث ایجاد تقاضا برای چاپ اطلاعات دقیق با حجم بالا شده است.
  • رقابت بین برندی که سعی در استفاده از بسته بندی های خلاقانه دارند و کدهای روی محصول را هم جزو بسته بندی حسابت میکنند.

ردیابی شامل چاپ اطلاعات بر روی هر محصول است، بگونه ای که اجازه میدهد اقلام از طریق سیستم رهگیری از توزیع تا دست مصرف کننده قابل ردگیری باشد. و البته قابل ذکر است تاثیر راه اندازی و استفاده از سیستم رهگیری در خرده فروشی و کارخانه ها برای حداکثری کردن بهره وری مدیریت بر زنجیره تامین ثابت شده است.

جت پرینتر CIJ | چاپ روی بسته بندی سس

یک چالش اضافه این است که درخواست مصرف کننده برای کدهای شفاف و اطلاعات جامع محصول افزایش یافته که بطور فزاینده ای از طرف قانون حمایت میشود. برای پیدا کردن مثال محصولات مصرفی را بررسی کنید که چه حجمی از اطلاعات روی آنها در یک فضای کم چاپ میشود.

ارتقاء و رشد راهکارهای بازاریابی و برندینگ از قفسه، که اغلب بخشی از کمپین های چند کاناله میباشد. و از کدهای دو بعدی 2D یا (QR) برای هدایت مصرف کننده به صفحات اینترنتی مورد نظر استفاده میشود. این کدها نیاز به سطحی از دقت دارند که بتوان آنها را از طریق تلفن های هوشمند خواند و این مشکلی تاریخی برای جت پرینتر CIJ است.

در بعضی صنایع بصورت ویژه نیاز به کد زنی فوق العاده دقیق وجود دارد. برای مثال قطعات الکترونیکی که روز به روز کوچکتر میشوند، این معنای نیاز به چاپ کوچک و دقیقتر شدن آنرا میدهد.

ما در پست های بعدی درباره نیازهای آتی صنعت و جت پرینترهای CIJ دقیقتر صحبت خواهیم کرد .

مطرح کردن بحث هایی که در نوشته بالا  بحث شد بنظر بعضی صاحب نظران برای ایران الان مناسب نیست. نظر شما در این باره چیه؟ با نوشتن در زیر همین پست به ما اجازه بدهید نظراتتان را بدانیم.

مقاله تکنولوژی چاپ CIJ چگونه کار میکند؟ میتواند مفید باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

این مطلب هیچ دیدگاهی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای جستجو متن مورد نظر خود را تایپ کنید

Shopping Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاوره و خرید: 0938 3759830