Posted in وبلاگ

چرا باید از لیزر فایبر برای کدزنی قوطی های فلزی استفاده کرد؟

چاپ روی قوطی فلزی | لیزر فایبر | چاپ روی قوطی آلومینیومی | دستگاه تاریخ زن روی بطری

چاپ روی قوطی فلزی با لیزر فایبر

تولید نوشیدنی به سرعت در حال رشد است و همیشه تقاضا برای قوطی بالاست. توانایی پاسخ دهی به این تقاضا با دستگاههای کدزنی و چاپ سرعت بالا و پایدار امکان پذیر است. دستگاههای کدزنی لیزر فایبر برای پاسخ دادن به این تقاضا است.

بنا به تحقیقات انجام شده عمده مصرف نوشیدنی ها (دلستر ، نوشابه و…) بصورت قوطی خریداری میشوند. و این روند در حال افزایش میباشد.

استفاده از تکنولوژی لیزر فایبر برای چاپ روی قوطی فلزی

کدام تکنولوژی برای چاپ روی قوطی فلزی مناسب است؟

بصورت سنتی از جت پرینترهای CIJ برای چاپ روی قوطی های آلومینیومی استفاده میشود. این دستگاهها سریع و انعطاف پذیرند و این کار را انجام میدهند. اما اخیرا تکنولوژی لیزر فایبر ظهور کرده تا تقاضای رو به رشد کارخانه های نوشیدنی را برآورده سازد.

مقاله پیشنهادی:  انواع جت پرینتر خط تولید نوشیدنی

چه چیزی باعث میشود تکنولوژی لیزر فایبر با دوام باشد؟

بهره وری بالا هم الان و هم در آینده

در خطوط تولید وقت طلاست. و در خطوط سرعت بالای قوطی، این ضروری است که دستگاههای چاپ بهره ور باشند و در صورت امکان اجازه ندهند سرمایه شما تلف شود.

لب مطلب: امکان چاپ سریعتر = سودمندی بیشتر

اگر شما لیزر فایبر مناسبی داشته باشید توقف کمتر و سرعت بیشتری تجربه خواهید کرد.

چاپ شفاف با کیفیت بالا

اگر سرعت خط شما کمی بالا برود چاپ دیگر خوانا نخواهد بود. اما این برای لیزر فایبر مساله ای نیست. و دارای نور متمرکز است که باعث میشود بتوانید چاپ دائمی، ظریف، با دقت و فوق العاده شفاف داشته باشید. در ضمن این دستگاهها تحت تاثیر شبنم جمع شده روی قوطی یا خیسی آن نمیشوند.

دقت بالای چاپ لیزری به شما این امکان را میدهد که برای نیازهای آینده مثل رهگیری سیستمی و..هیچ مشکلی نداشته باشید.

چاپ روی قوطی آلومینیومی  استفاده موثر از بودجه

مثل همه تجهیزات تجاری جدید، بررسی دستیابی به این دستگاهها از دیدگاه بودجه قابل درک است. لیزر فایبر از لحاظ هزینه کل مالکیت تعدادی مزیت نسبت به تکنولوژی چاپ سنتی دارد.

هنگامی که یک دستگاه لیزر فایبر کامل نسب میشود. هیچ نیازی به مداخله دست نخواهد داشت. نیازی به شارژ جوهر و حلال ندارد. نیازی به تنظیم دستگاه ندارد. و در ضمن فاصله بین هر خرابی احتمالی دستگاه 100،000 ساعت است. دستگاه هر روز و هر روز کار خواهد کرد و خرابی و توقف های ناشی از دستگاه چاپ را از بین خواهد برد.

با وجود این واقعیت که لیزر فایبر در مقایسه با سایر دستگاههای بر پایه جوهر هزینه اولیه بالایی دارد اما هزینه کل مالکیت قطعا پایینتر است.

انتخاب لیزر فایبر برای چاپ روی قوطی فلزی میتواند بعنوان کاتالیزوری برای بهبود سرعت، وضوح و کارایی باشد. این دستگاهها کارآمدترین انتخاب ممکن برای کدزنی شما هستند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

این مطلب هیچ دیدگاهی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای جستجو متن مورد نظر خود را تایپ کنید

Shopping Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاوره و خرید: 0938 3759830