Posted in وبلاگ

خطاهای عمومی در چاپ جت پرینتر: شناسایی و اجتناب از آنها

انواع خطا در چاپ جت پرینتر | حداکثر بهره وری از جت پرینتر | خطاهای کیفیت چاپ در جت پرینتر | علت خطاهای کدزنی 

خطا در چاپ جت پرینتر

اکثر خطاهایی کدزنی با جت پرینتر از اشتباهات ساده متولد میشوند. برای مثال یک هد از تراز افتاده باعث خطای فاز (phase error)، تقسیم اشتباه قطره و از دست دادن قطره ها میشود. دلیل خطاهای دیگر چاپ ریشه در استفاده نادرست از جت پرینتر و نصب نامناسب آن دارد.

با این حال علت هر چه که باشد نتیجه خالص آن یک چیز است: چاپ نامرتبی که به سختی قابل خواندن است یا کاملا ناخواناست. و اگر مشکل به حال خود رها شود تقریبا همیشه بدتر خواهد شد.

برای بیشتر خطاها، اول هد دستگاه را بررسی کنید که تمیز باشد و درست تنظیم شده باشد. مشکلات ناشی از فشار جوهر یکی دیگر از دلایل عمومی خطاهای جت پرینتر هستند. اما اگر مشکلات باقی می مانند و دوباره تکرار میشوند، شاید بهترین کار تماس گرفتن با ما باشد.

علت خطا در چاپ جت پرینتر چیست؟ چگونه بالاترین بهره وری از جت پرینتر داشته باشیم؟ خطای کیفیت چاپ جت پرینتر
مقاله پیشنهادی: چگونه جت پرینتر مناسب بخریم؟

پیشگیری از عود کردن خطاهای کیفیت چاپ در جت پرینتر

خطا در چاپ جت پرینتر بلافاصله و مستقیما باید تعمیر شود. اینها اگر درست نشوند باعث خفه و عقیم کردن کارایی میشوند و ترمزی برای بهره وری خواهند بود.

دنبال کردن روال برنامه تعمیرات و نگهداری سالانه باعث جلوگیری از این خطاها میشود. همه اینها با برنامه های بهینه سازی سالانه به آسانی قابل رفع خواهند بود.

و همچنین این روالها باعث ماندن جت پرینتر شما در نقطه حداکثر بهره وری میشود که نتایج مثبت آن را خواهید دید.

متخصصین ما در بازدید از کارخانه شما میتوانند مواردی مانند تنظیم خط جوهر، دمای جوهر، زمان سقوط توپ برای اندازه گیری غلظت را اندازه گیری نمایند. سپس فن هوا، پمپ جریان هوای مثبت (در صورت وجود) و شیرهای برقی موشکافانه بررسی میشوند.

درباره منبع تغذیه، منابع تامین هوا و اتصالات فستو چطور؟ ما چندین قسمت برای بررسی در چک لیست سالانه مان داریم اما یک تکنیسین فنی میتواند در کمتر از 90 دقیقه همه آنها را انجام دهد.

و این به شما کمک میکند تا پرینترهای شما به نوعی بیمه سلامتی داشته باشند و هفته ها برای ارائه عملکرد بهینه در بالاترین حد بهره وری آماده باشند.

علاقه مند به بهینه سازی جت پرینترهای خود هستید؟

برای اینکه سود آور بمانید باید بهره وری خودتان را به حداکثر برسانید و ما کمک میکنیم بسته بندی و کدزنی تان را تا جایی که میشود بهره ورد کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

این مطلب هیچ دیدگاهی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای جستجو متن مورد نظر خود را تایپ کنید

Shopping Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاوره و خرید: 0938 3759830