Posted in وبلاگ

آشنایی با هند جت EBS مدل E250 همراه با ویدئو

جت پرینتر دستی EBS مدل E250 | جت پرینتر صنعتی EBS مدل E250 

جت پرینتر EBS مدل E250 چیست و چگونه کار می کند؟

 

چاپ کردن روی محصولات و بسته بندی ها هیچوقت به اندازه الان آسان نبوده. جت پرینتر EBS مدل E250 اولین جت پرینتر دستی جهان است که میتواند روی هر سطحی و هر کجای محصول که شما لارم میدانید بدون نقص چاپ کند.

ما در این فیلم سودمندی های منحصر بفرد و توانمندی هایی که میتوانید در کارخانه تان استفاده کنید را نشان میدهیم.

خوش امدید. پرینتر دستی که اینجا میبیند نسبتا کوچیک است و وزن کمی در حدود 1 کیلوگرم دارد، و هیچ نوع سیم کشی ندارد و این بدان معناست که کاملا قابل حمل است و این جت پرینتر پرتابل برای کدزنی و چاپ روی انواع محصولات مختلف هر کمپانی میتواند استفاده شود.

ما اینجا انواع لوگو و تاریخ و اطلاعات را روی محصولات مختلف که نیاز دارند میزنیم.

جت پرینتر دستی EBS مدل E250 تقریبا میتواند روی هر سطحی چاپ کند.

با بهره گیری از تکنولوژی منحصر بفرد این پرینتر دستی میتوانید روی سطوح کاغذ، کارتن، ورق، بسته بندی های فلزی، سطوح چوب، سیمان و بتن، پارچه، شیشه و بسیاری از مواد دیگر چاپ کنید.

جت پرینتر پرتابل EBS مدل E250 همچنین میتواند در شرکتهای تولید، تجاری و لجستیک مورد استفاده قرار داد. این پرینتر دستی به شما در هرجایی که نیاز به چاپ روی هر محصولی داشته باشید به خوبی خدمت میکند. این تفاوت هند جت با روشهای سنتی چاپ است.

الان که هند جت در دسترس است مطلقا هرنوع چاپ سنتی جز تلف کردن وقت کارمندان و سرمایه شما چیز دیگری برای ارائه ندارد.

کار با شابلون با خود لکه هایی با خود بجا میگذارد که ما الان میدانیم مربوط به گذشته است. این جت پرینتر قابل حمل، راه حلی برای چاپهای شرکت شماست که زندگی را برای شما راحت میکند و زمان و پولتان را پس انداز میکند.

این جت پرینتر دستی EBS همه کاره است و اشاره میکنم که وزن کم و طراحی ارگونومیک دارد.

جت پرینتر دستی ebsالان وقت آن است که نگاهی به سایر مشخصه های مهم هندجت EBS مدل E250 بپردازیم:

استفاده از جت پرینتر دستی EBS مدل E250 بسیار آسان است و نوشته های لازم باید در کامپیوتر با استفاده از نرم افزار مخصوص نوشته میشود و با اتصال بی سیم به دستگاه فرستاده میشود.  هند جت تا 48 متر بدور از کامپیوتر میتواند تماسش را حفظ و اطلاعات دریافت کند.

با تشکر از چاپ دائمی و خوانای هند جت، چاپ روی هر سطحی بدون هیچ مشکلی صرف نظر از اینکه سطح  صاف ، متخلخل یا دارای اشکال بی قاعده باشد انجام میشود.

متفاوت از دیگر روشهای چاپ، این جت پرینتر دستی میتواند روی هر نوع سطحی چاپ کاملا خوانا به شما ارائه دهد. چاپ روی تقریبا هر سطحی

سادگی استفاده نامحدود در عملیات های چاپ سخت و اینها فقط چند عدد از خصوصیات حیاتی این هند جت است.

شما میتوانید تعداد زیادی پیغام را به هند جت بفرستید و در حافظه ذخیره کنید و هر زمانی که به آن نیاز پیدا میکنید در عرض چند ثانیه انتخاب کنید.

یکی دیگر از ویژگی های هند جت این است که میتواند بصورت همزمان نوشته های بزرگ و کوچک را چاپ نماید. بعلاوه علامت ها و لوگوهای مورد نیازتان را نیز میتوانید چاپ کنید.

حافظه جت پرینتر دستی EBS مدل E250 یکی از مهمترین خصوصیات آن است و در هند جت شما میتوانید تا 10 پیغام با چندین خط و صدها کاراکتر را در آن ذخیره نمایید. و این بدان معناست که شما میتوانید 13000 هزار کارکتر وصدها نوشته را از طریق کامپیوتر نوشته و برای آن ارسال نمایید و ما در هر لحظه فقد 10 پیغام را به شما نشان میدهیم.

ما اینجا چند خصوصیت اولین جت پرینتر قابل حمل دنیا را خدمتتان ارائه کردیم.

برای مشاهده سایر خصوصیات این جت پرینتر دستی به صفحه توصیحات “جت پرینتر صنعتی EBS مدل E250” بروید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

این مطلب هیچ دیدگاهی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای جستجو متن مورد نظر خود را تایپ کنید

Shopping Cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاوره و خرید: 0938 3759830